7 mar. 2013

Creative Family


Today I’m dedicating this post to the people that have done something for Bubu with their hands!


I’ll begin with my sister, who knitted these fantastic sweaters.


~~&~~


¡Hoy dedico mi entrada a aquellas personas que han hecho alguna cosa para Bubu con sus propias manos!


Empezaré por mi hermana, que ha tejido estos dos fantásticos jerséis.


 



















Then there is my mother-in-law, who has been working hard for my girl: a sweater, a towel, and the cross-stitch-work on a bag and on two bibs! Wow!!


~~&~~


Después está mi suegra, que también ha trabajado duro para mi nena: ¡un jersey, una toalla, y la parte de punto de cruz de una bolsa de tela y de dos baberos! ¡¡Uauu!!



 



My mummy has also done something: the cross-stitch detail on a hooded towel. Design of mine, total minimalist I love it!!


~~&~~


Mi mami también hizo algo: el detalle a punto de cruz de la toalla con capucha. Diseño mío, minimalista total, ¡¡me encanta!!




Marta, one of my best friends, also a cross-stitch-fan, did two bibs and one beautiful picture (have you spotted the three giraffes, hihihi).


~~&~~


Marta, una de mis mejores amigas, también una fan del punto de cruz, hizo dos baberos y un cuadro precioso (os habéis dado cuenta que hay tres jirafas? Jijiji).



 
















 
And last but not least, two of my mother-in-law’s sisters also did something! Pili knitted a vest, and Sussi did a patchwork picture!


~~&~~


Y para terminar, no por ello menos importantes, dos hermanas de mi suegra ¡también hicieron algo! ¡Pili tejió un chaleco y Susi hizo un cuadro de patchwork!





What a creative family, isn’t it??


¿¿Qué familia más creativa, verdad?

1 comentario:

  1. Quines coses més boniques que li han fet a la teva petita!

    ResponderEliminar

Schreib mir auf DEUTSCH! - Escriu-me en CATALÀ! - Escríbeme en ESPAÑOL! - Write in ENGLISH!

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.